Objednávání:
- pokud jste u nás registrován/-a můžete se objednat přes emailovou adresu info@ordinaceveneta.cz
- další možností je zavolat a domluvit si potřebný termín. V současné době je objednávací lhůta 3 měsíce, proto doporučujeme učinit tak s dostatečným předstihem
- hodinu, na níž jste objednán/-a, se snažíme dodržet, může se však stát, že při neplánovaném zákroku či nepředvídatelném prodloužení ošetření pacienta před Vámi, dojde k časovému posunu. V tomto případě máte možnost se přeobjednat, nebo s pochopením a trpělivostí vyčkat – ošetřeni budete i pokud bychom kvůli Vám měli pracovat po konci ordinační doby
- pokud voláte či přicházíte osobně a sestřička/paní recepční nezvedá telefon či neotvírá dveře po Vašem zaklepání, je důvodem to, že asistuje lékaři u křesla, a tudíž se Vám nemůže věnovat. Některé výkony trvají i hodinu, proto Vás prosíme, zkuste zavolat později, příp. se posaďte v čekárně
Promarněný termín
- pokud nemůžete přijít v dohodnutém termínu, sdělte nám to co nejdříve, abychom mohli uvolněný čas nabídnout někomu jinému.
Důležité!
Stále nám přibývá pacientů, kteří mají zájem o naši péči, organizačními změnami se nám podařilo ustálit objednávací dobu na 3 měsíce. Žel v poslední době je i více těch, kteří na dohodnutý termín nepřijdou a ani se neomluví. Zvláště nepříjemné je to, pokud je pacient objednán na delší výkon. Rozhodli jsme se proto v případě opakovaně neomluvené absence vybírat vratnou rezervační zálohu ve výši 1000,-Kč za každou započatou hodinu. Pokud se dostavíte dle domluvy, celá záloha Vám bude vrácena zpět. V případě, že se nedostavíte, příp. do dne předchozího ( v odůvodněných případech i v den návštěvy u nás ) neoznámíte, že nemůžete přijít, tato záloha v plné výši a bez náhrady propadá.